Під капотом BMW M5 2018 модельного року приховано сучасний 4,4-літровий 8-циліндровий бензиновий турбодвигун потужністю 600 к.с. Отже, фанатам M5 пропонують нову модель з характеристиками попередника? ЦЕ не зовсім так, адже новачок має повний привід і він виявився легшим на цілих 15 кг. В парі з двигуном агрегатується 8-ступенева автоматична коробка перемикання швидкостей. Серед особливостей будови силової установки експерти відзначають появу нових турбокомпресорів, які поєднанні з сучасними вихлопними колекторами. В якості навісного обладнання двигуна виділяються нові системи охолодження та змащення, а також продуктивніший масляний насос. Завдяки спортивному налаштуванню двигуна крутний момент виріс до 750 Нм при 1800 обертів на хвилину. Новий BMW M5 здатен прискорюватися з 0 до 100 км/год лише за 3,4 секунди. На сьогодні це найкращий час серед найближчих конкурентів Mercedes-AMG E 63 S та Audi RS6.
Величезна потужність від двигуна рівномірно розподіляється між осями та контролюється швидкісним 8-ступеневим автоматом, який можна програмувати в трьох режимах за допомогою системи BMW Drivelogic. Drivelogic Mode. Спеціально для консервативних шанувальників класичного приводу німці розробили режим під назвою M Dynamic, в якому BMW M5 перетворюється в задньопривідний автомобіль.
Інтер’єр машини виконаний у класичному форматі М-серії, де головний акцент робиться на деталях. Саме на М5 встановлено найкрасивіші сидіння у класі, ці спортивні сидіння невимушено фіксують людину у своїх обіймах і не відпускають навіть під час проходження швидкісних поворотів. Центральна консоль також вирізняється більш якісними матеріалами обробки та люксовими опціями. Рульове колесо M-Sport довершує яскраву картинку, від якої важко відірвати свій погляд.
Майже всі кузовні деталі виготовлені з надлегких алюмінієвих сплавів. Дах нової M5 виготовлений з карбону, а в якості додаткового обладнання можна замовити вуглецево-керамічні гальмівні механізми.
Новий BMW M5 європейським покупцям обійдеться у 90 тисяч євро, тому мабуть обійдеться без довжелезної черги…