З трьох варіантів найбільш вдалим з точки зору гармонійності та стилю є майже серійна версія кабріолета BMW Z4. За дизайн BMW Concept Z4 відповідав Марк Жирар, який особисто розповідав про новий родстер ще декілька місяців тому на виставці Concours d'Abbey. В серійне виробництво кабріолет надійде не раніше 2018 року, а поки є час німці намагатимуться довести автомобіль до ідеалу. Загальне враження від Z4 Concept позитивне, машина виглядає агресивно та сучасно, що є притаманним для марки BMW.
Під капотом родстера очікуються вже відомі бензинові двигуни об’ємом 2 або 3 літри. В залежності від налаштувань силові установки видають від 190 до 360 к.с. В разі відсутності повноцінної М-серії, баварці в змозі запропонувати хоча б пакет M Performance.
Другим новачком в модельному ряді компанії BMW може стати електрокар під назвою i5. З самої назви випливає, що модель посяде місце між відомими серійними електромобілями i3 та i8. За попередньою інформацією, BMW i5 зможе розвивати максимальну швидкість у 180 км/год, прискорюватись з 0 до 100 км/год лише за 4 секунди та проїжджати 550 км без додаткової підзарядки.
Німці впевнені, що i5 стане головним гравцем у класі бізнес седанів з електричною силовою установкою. Нажаль, пересвідчитись в цьому можна буде не раніше 2018 року.
Найбільш незрозумілим та потворним експонатом виявився величезний позашляховик BMW X7. Його поява на автомобільному ринку зумовлена насамперед бажанням баварців конкурувати з Range Rover та Mercedes-benz GLS. Саме через це концепт виявився розкішним та епатажним як зовні так і з середини. Найбільше уваги привертає матрична оптика та вертикальні ніздрі радіаторної решітки, які своїм виглядом відлякують навіть фанатів бренду.
Просторий салон сприймається більш позитивно, архітектура торпедо залишається класичною та витриманою у стилі BMW. Інтер’єр виглядає сучасно за рахунок сенсорних поверхонь та новітньої версії мультимедійної системи iDrive.
Поява серійного позашляховика BMW X7 на європейському ринку очікується не раніше 2018 року…