З новим Hyundai i30 N корейці спробують конкурувати з такими визнаними моделями як VW Golf GTI, Seat Leon Cupra, Renault Megane RS та Honda Civic Type R. Доречи, минуло більше року з моменту презентації прототипу серійної моделі, тому у корейців було достатньо часу для доводки сучасного автомобіля. Тестування робочих зразків i30 N відбувалося не де інде, а на легендарній трасі Нюрбургринг.
Зовнішність моделі i30 з шильником N суттєво відрізняється від базових модифікацій. По-перше агресивний вигляд хетчбека досягнуто за рахунок нових бамперів з червоною вставкою та радіаторної решітки збільшеного розміру. До цього списку можна додати потужні аеродинамічні повітрозбірники та продуктивну систему гальмування. Позаду розташувався фартух з дифузором та спойлер, виконаний в чорному кольорі. Довершують картину ексклюзивні 18-дюймові легко сплавні диски.
Під капотом новачка розташований 2.0-літровий турбований чотирициліндровий двигун, який видає 247 або 271 к.с. В останньому випадку мова йде про спец версію i30 N Performance Pack.
Автомобіль оснащений 6-ступеневою механічною коробкою перемикання швидкостей, завдяки чому розгін з 0 до 100 км/год триває всього 6,1 секунди. Максимальна швидкість моделі дорівнює 250 км/год. Серед технічних особливостей Performance Package відзначаємо появу на борту хетчбека електронного диференціалу, 19-дюймових колісних дисків з гумою Pirelli P Zero Rubber та збільшені гальмівні механізми.
Інтер’єр також доповнений спортивними атрибутами серед яких окремо виділяються рульове колесо оброблено натуральною шкірою, важіль КПШ у вигляді м’яча для гольфу, супутникова навігація, відпрофільовані сидіння, алюмінієві накладки на педалі та шкала спідометру розмічена до 300 км/год. Загальна якість матеріалів салону не поступається європейським конкурентам, але відчувається відставання у деяких дрібницях та економії.
Вихід Hyundai i30 N на український ринок заплановано на осінь 2017 року…