За офіційною інформацією презентація міні Tiguan запланована на 15 вересня, де в рамках Франкфуртського авто шоу відбудеться перший показ серійного варіанта кроссовера під назвою T-ROC. Новачок побудований на спільній з SEAT Ateca та Audi Q2 платформі, що гарантує йому відмінну керованість та додаткові можливості у технічному розвитку. ДО цього часу, ми вже бачили декілька концептів, які виражають стиль та образ майбутнього малюка. Головною ідеєю нового компактного кроссовера стане практичність та економічність у повсякденному використанні, саме такі чесноти є пріоритетними для концерну VW. Доречи, вже зараз німці активно рекламують новий продукт, порівнюючи його з такими моделями як Tiguan та Golf.
З великою імовірністю, габаритні розміри Volkswagen T-ROC складатимуть 4,2 метра у довжину та 1,8 метра у ширину. В основі кроссовера лежить універсальна модульна платформа MQB, яка у випадку з T-ROC передбачає колісну базу в 2,6 метри. Враховуючи подібність до існуючих моделей концерну, новачок отримує вже відомі двигуни та коробки перемикання швидкостей. Базовим силовим агрегатом стане 3-циліндровий 1-літровий бензиновий двигун на 115 к.с. Для крихітного мотора підходить як 6-ступенева механіка так і 7-ступеневий робот DSG. Наступним агрегатом у лінійці моторів іде сучасний 4-циліндровий 1,5-літровий двигун сімейства TSI EVO, який розвиває 150 к.с. та має систему відімкнення частини циліндрів. Середня витрата пального бензинових моторів не перевищує позначки у 6 літрів на 100 км пробігу.
Також, німці настільки впевнені у своїх дизельних двигунах що стверджують про їх стійку перевагу над бензиновими моторами. Кроссовер T-ROC отримає два варіанта турбодизелів об’ємом 1,6 та 2 літри. В першому випадку двигун розвиває 115 к.с., а в другому під капотом малюка буде вже 150 к.с. З дизельними моторами агрегатуються механічна та автоматичні коробки перемикання швидкостей. Нещодавно виробник випустив офіційне відео, на якому можна детально розгледіти новий Volkswagen T-ROC.
На початковому рівні, оснащення кроссовера не буде включати повний привід, але в топових версіях клієнтам все ж таки запропонують фірмову систему повного приводу 4Motion. Після декількох місяців продажів на ринку повинні з’явитися ексклюзивні модифікації T-ROC з індексами GTI, GTE, GTD та R. Основними конкурентами для новачка стануть такі перспективні моделі як SEAT Arona та Nissan Juke.
Орієнтовна вартість нового Volkswagen T-ROC на європейському ринку стартуватиме від 15 тисяч євро…