Британці вже розпочали штучний випуск моделі Phantom VIII, яка відтепер базується на індивідуальній платформі, пристосованій для майбутніх новинок бренду. Після закінчення ери співпраці з компанією BMW британці повернули ексклюзивність моделі на той рівень, коли машини з емблемою «Spirit of Ecstasy» мали бездоганну репутацію надійних та розкішних автомобілів.
В порівнянні з попередником новий Phantom виявився легшим та на цілих 30% жорсткішим. Серед особливостей будови шасі слід виокремити передню підвіску на подвійних важелях та п’яти важільну задню вісь, пневматичну підвіску з функцією запобігання кренів під час проходження нерівностей. Незважаючи на зменшення ваги, автомобіль отримав додаткові 130 кг звукоізоляції, подвійну підлогу та спеціальні шини, які зменшили шум під час їзди на 9дБ.
Насолодившись зовнішнім виглядом Rolls-Royce Phantom VIII з нетерпінням відчиняємо двері та потрапляємо в королівський салон. Зважаючи на те, що власник цього розкішного лайнера на колесах скоріш за все буде сидіти на задньому сидінні, ми одразу пробуємо присісти на почесне місце успішного бізнесмена. Перші враження від пасажирського місця просто чудові, адже тут забезпечено максимальний комфорт та спокій. Звісно пасажир має змогу обирати чи дивитися телевізор, куштувати шампанське, чи підписувати важливі документи. Крім цього, комфорт гарантують різноманітні підігріви або охолодження, електричні регулювання сидінь та масаж.
Візуально, новий Phantom здається ще більшим та монументальнішим ніж зазвичай. Завдяки дизайнерським хитрощам, автомобіль виглядає сучасно та технологічно, а це означає поступовий відхід від консервативного минулого. Зв’язано це з перерозподілом кількості основних клієнтів, які помолодшали та стали більш пафосними.
Інтер’єр Rolls-Royce Phantom VIII нагадує про попередника трохи більше ніж би того хотілося. Мабуть непотрібно доводити, що матеріали та якість обробки стали кращими. Головний акцент все ж таки зроблено на мультимедійні можливості та інтертеймент. Слідуючи за модою Phantom отримав цифрову панель приладів, але дякувати будуть не за це, а за можливість одним натиском кнопки прибирати центральний монітор за торпедо.
На останок поговоримо про двигун! Це до болі знайомий 6,75 літровий 12-циліндровий монстр з подвійним наддувом потужністю біля 560 к.с. та 900 Нм крутного моменту. В парі з двигуном агрегатується автоматична коробка перемикання швидкостей. Середня витрата пального зменшена до 17 літрів на кожні 100 км пробігу. Перелік опцій та обладнання безмежний та залежить тільки від побажань клієнтів. Орієнтовна вартість базової версії Phantom VIII – 450 тисяч євро.
Сподіваємось на тест-драйв новачка вже восени цього року, саме тоді і розповімо про цей розкішний автомобіль більш докладно…