До цього японці та французі вже відзначились, випустивши Nissan Navara та Renault Alaskan, тому нічого дивного немає в бажанні німців використати вузли та агрегати вже існуючої моделі. Останнім часом в Mercedes-Benz спостерігається розвиток саме комерційного напрямку, який розпочався з моделі Citan, використовуючи платформу Renault Kangoo. Повертаючись до новачка, зауважимо, що передня частина пікапа виконана в фірмовому стилі бренду, а вот бокова лінія нагадує родича в обличчі Navara. За габаритними розмірами ці два автомобіля майже нічим не відрізняються, але X-Class виглядає трохи преміальнішим.
На початку продажів виробник запропонує лише дві модифікації пікапу з індексами X 220d та X 250d на 160 та 190 к.с. відповідно. Під капотом цих версій встановлено 2,2 літровий 4-циліндровий дизельний двигун який може агрегатуватися з 6-ступеневою механічною коробкою перемикання швидкостей, або з 7-діапазонним автоматом. В наступному році очікується вихід 6-циліндрового дизельного двигуна на 255 к.с. Саме в цій модифікації пікап матиме повний привід та коробку автомат. Серед особливостей моделі X-Class можна виділити задню багатоважильну підвіску та продуктивні гальмівні механізми. Також, пікап зможе буксувати причіп вагою у 3,5 тони, що є обов’язковим для всіх конкурентів, які презентовані на європейському ринку.
Інтер’єр Mercedes-Benz X-Class виглядає досить просто, але інформативно. Якість матеріалів обробки салону посередня та не відповідає преміум амбіціям бренду. В той же час, клієнтам, які обирають цей тип кузова важливіші інші характеристики. Насправді новачок досить практичний та комфортний автомобіль, з непоганим набором функцій та опцій. В якості додаткового обладнання пропонується 8,4-дюймовий монітор інформаційно-розважальної системи як на вені V-Class. Однією з фішок цієї системи є навігація від світового бренду під назвою Garmin.
До продажу новий Mercedes-Benz X-Class надійде у січні 2018 року за ціною від 32 тисяч євро…