Новий Audi A8 став яскравим майданчиком для демонстрації технічних можливостей концерну Volkswagen. Флагман під брендом Audi вийшов на новий рівень ефективності та комфорту. Розкішний A8 без зайвих зусиль здатен відправити в нокаут своїх головних конкурентів Mercedes-benz S-Class та BMW 7-Series. П’яте покоління Audi A8 трохи збільшилось у довжину, але стало вужче на декілька міліметрів. Зовнішній вигляд залишився консервативним та занадто серйозним.
Інтер’єр новачка перероблений повністю, відмітити можна хіба що архітектуру торпедо, яка виглядає типово для моделі A8. Треба визнати, що саме в Інгольштадті першими зробили крок у майбутнє. Вивчивши досвід Mercedes-benz та BMW володарі кілець зробили надсучасний та розкішний салон. Водночас, в середині автомобіля панує мінімалістичний стиль, який дуже добре підходить флагманському седану, де у більшості випадків на місці водія буде сидіти найманий шофер. В середині кабіни встановлено одразу три монітори: віртуальний кокпіт та два екрани на центральній консолі. В ночі здається, що керуєш зорелітом з майбутнього. Також слід зауважити, що навіть у виставкових екземплярах якість обробки салону на високому рівні. Теж саме стосується матеріалів оздоблення, які виглядають значно краще ніж у японських конкурентів.
Під капотом Audi A8 може встановлюватись цілий букет з дизельних або бензинових двигунів. На початку продажів доступні бензинова та дизельна 3-літрові шістки на 335 та 282 к.с. відповідно. Всі мотори флагманського седану додатково оснащені м’яким гібридним приводом до складу якого входить 48-вольтова система. Топовий турбодизель розвиває 430 к.с., яких достатньо для стрімкого пересування в просторі з мінімальними витратами пального. Середня витрата пального у базового дизеля дорівнює 5 літрам, а топового трохи більше 6 літрів на 100 км пробігу. До речі, виробник обіцяє залишити бензиновий двигун W12 з подвійним турбонаддувом на 540 к.с. та 800 Нм крутного моменту. Всі версії A8 отримають повний привід та 8-ступеневий автомат. В наступному році дебютує A8 e-tron з комбінованою силовою установкою на 440 к.с.
Нове покоління A8 отримує пневматичну підвіску, спортивний диференціал, автопілот та систему реагування на дорожнє покриття. Колісні диски починаються з 17 дюймів, а максимальні від виробника на 21 дюйм. На борту седану 12 ультразвукових датчиків, чотири камери та лазерний радар. Довершують картину можливість автономного управління та розумний клімат-контроль.
В Європі Audi A8 з’явиться восени 2017 року. Прас на базову модифікацію стартуватиме від 90 тисяч євро…