Як і очікувалось, виробник вирішив відмовитися від базової 4,2 літрової вісімки, яка не відрізняється потужністю та економічністю. Інша річ, велика вісімка з шаленим крутним моментом у 520 Нм. Ця паровозна тяга у разі необхідності потрапляє на задні колеса за допомогою 6-ступеневої автоматичної коробки перемикання швидкостей. Розгін з 0 до 100 км/год триває всього 4,8 секунди. Максимальна швидкість купе сягає 300 км/год. Середня витрата пального дорівнює п’ятнадцяти літрам високооктанового бензину на 100 км пробігу.
Зовнішній вигляд оновленого Maserati GranTurismo змінено не суттєво, але такий підхід дозволив підкреслити сильні сторони італійського купе. Дизайнерські елементи від концепту під назвою Alfieri зачепили решітку радіатора та фари головного світла. Показник аеродинамічного спротиву знизився на декілька сотих, але навіть цього вистачило для зменшення шумів в салоні та більш економічного драйву. Бездоганна керованість попередника теж стала під сумніви і це змусило інженерів знову перенастроювати шасі рестайлінгового GranTurismo.
Інтер’єр отримав нову інформаційно-розважальну систему з сучасним сенсорним екраном діагоналлю 8,4 дюйми. В парі з фірмовою мультимедією працює всім відома акустична компанія Harman Kardon. Налаштування смартфона та інших пристроїв відбувається через програмне забезпечення Apple CarPlay та Android Auto. Користуватися всіма функціями можна за допомогою поворотної шайби виконаної із справжнього алюмінієвого сплаву. Також порадували якісні матеріали обробки, які повністю і без застережень відповідають преміум сегменту.
Орієнтовна вартість новачка складатиме біля 120 тисяч євро, що досить непогано як для консервативного суперкара з італійським серцем. Maserati GranTurismo в теперішньому вигляді ми будемо бачити ще при наймі 2 роки, поки виробник не презентує наступне покоління цього самобутнього купе…