Французький виробник запевняє, що з місця до 100 км/год дизельний Renault Megane GT зможе прискорюватись за 8,8 секунд, при цьому максимальна швидкість хетчбека сягатиме 220 км/год. Середня витрата пального не перевищить п’яти літрів дизельного пального на 100 км пробігу. Ще однією особливістю новачка є наявність в базовій комплектації автоматичної коробки перемикання швидкостей під назвою EDC.
На відміну від конкурентів француз має декілька ексклюзивних фішок, якими дивує не тільки автомобільних експертів а й звичайних клієнтів бренду. Отже, з легкої подачі спеціалістів Renault Sport покупець цього хетчбеку отримав спортивні пружини та амортизатори з налаштуванням стабілізатора поперечної стійкості та систему підрулювання всіх чотирьох коліс. Під час проходження стрімких поворотів задні колеса можуть міняти кут нахилу до 2,7 %, таким чином поліпшуючи керованість. Крім цього, в стандартній версії Megane GT обладнаний системою попередження виїзду за межі обраної смуги, розпізнавання дорожніх знаків, адаптивними фарами головного світла, круїз-контролем, клімат-контролем, 18-дюймові легкосплавні диски та датчиками паркування.
В салоні хетчбека головне місце посідає 8,7-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи. Незвичайний дизайн інтер’єру виграшно виділяє новачка серед усіх представників С-класу. Звісно, спортивному автомобілю додали трохи елементів та деталей, які притягують погляди звичайних автовласників, а згодом переходять у розряд сучасної автомобільної класики. Якість матеріалів обробки салону приємно вражає та не поступається німецьким хетчбекам.
Топову модифікацію Renault Megane GT DCi 165 вже можна замовити у дилерській мережі по всій Європі. Орієнтовна вартість цієї моделі не перевищить 30 тисяч євро…