Під час презентації виробник розкрив повну інформацію про свою новинку та повідомив про вартість базової версії Skoda Karoq на європейському ринку. Отже, старт продажів нового кроссовера заплановано на січень 2018 року, а передньопривідна модифікація Karoq з 3-циліндровим бензиновим двигуном оцінена в 20 тисяч євро.
Габарити моделі Karoq склали 4,38 м у довжину та 1,84 м у ширину, при цьому колісна база розтягнулася до 2,83 м. Таким чином, чеський позашляховик отримав майже ідентичні розміри с іншим представником концерну VW Group - Seat Ateca. На відміну від емоційного іспанця, чех намагається здаватися більш консервативним та практичним автомобілем. Протягом наступного року модельний ряд Skoda Karoq розшириться за рахунок появи комплектацій Sportline, Scout, VRS та гібридної силової установки.
Під капотом базового кроссовера встановлено 1-літровий турбодвигун на 115 к.с. та 175 Нм крутного моменту. Більш раціональною пропозицією на наш погляд стане 4-циліндровий агрегат об’ємом 1,5 літри, який видає 150 к.с. та 250 Нм крутного моменту. Інші двигуни працюватимуть на дизельному паливі, а це головний козир новачка на європейському ринку. Для економних водіїв чехи пропонують 1,6-літровий двигун на 115 к.с., або 2-літровий агрегат на 150 к.с. В останньому випадку кроссовер може отримати повний привід та 7-ступеневу автоматичну коробку перемикання швидкостей. Топовий варіант оснащений 2-літровим високо форсованим мотором на 230 к.с. Завдяки величезному показнику крутного моменту, Karoq прискорюється з 0 до 100 км/год лише за 7,8 секунди, витрачаючи при цьому біля 7 літрів палива на кожні 100 км пробігу.
В середині новачка ми побачили нові архітектурні звершення, а саме появу якісного екрану інформаційно-розважальної системи та цифрової панелі приладів. Також, бажаємо наголосити на програмному забезпеченні від Android Auto і Apple CarPlay, яке вже стало стандартом для нових автомобілів. В топовій магнітолі Columbus встановлено 9,2-дюймовий дисплей з DVD диском та 64 Гб вбудованої пам'яті та модуль LTE для користування швидкісним Інтернетом.
Передньопривідний Karoq матиме цілих чотири режими роботи шасі та підвіски. За додаткове обладнання доведеться сплатити чималі кошти, але при цьому автомобіль може отримати електронне блокування диференціалу, дорожній пакет для бездоріжжя та систему контролю тягового зусилля. В якості опції на борту Skoda Karoq опиниться система під назвою VarioFlex, яка дозволяє окремо регулювати всі три задніх сидіння. Ємність багажного відсіку коливається від 421 до 588 літрів, що робить Karoq лідером свого сегменту…