Свіжий дизайн екстер’єру Peugeot 308 немов ковток повітря вчасно отримав приплив сил та з оновленою радіаторною решіткою впевнено дивиться у світле майбутнє. Також французи доопрацювали передню оптику, яка відтепер базується на світлодіодах. Сучасні технології та прагнення до досконалості відчуваються навіть з першого погляду на хетчбек 2018 модельного року. Передній бампер має агресивний вигляд навіть у базовому виконанні нового Peugeot 308.
Інтер’єр Peugeot 308 навіть до рестайлінгу вражав своїм екстравагантним виглядом, тому сьогодні змінилися тільки технології. Автомобіль став сучасним як ніколи, у салоні з’явилася новітня мультимедійна система з 3D навігацією, функція екстреного гальмування та попередження про зміну полоси руху та адаптивний круїз-контроль. Ергономіка з водійського місця не найкраща в класі, а ось до якості матеріалів обробки салону претензій немає.
На дорозі 308-й поводить себе благородно та впевнено, неприємних несподіванок не виявлено. Вкотре французи приділили багато уваги їздовим характеристикам компактного хетчбека, за їм окрема вдячність. Відкривши капот базового 308-го ми побачимо маленький 3-циліндровий двигун об’ємом 1,2 літра. Завдяки турбонаддуву його максимальна потужність складає 120 к.с. В парі з цим двигуном агрегатується 6-ступенева механічна коробка перемикання швидкостей. Більш доречним для новачка стане абсолютно новий 2-літровий дизель BlueHDi, який в залежності від ступеня форсування видає 130 або 180 к.с. В останньому випадку хетчбек отримує в своїй назві індекс GT. В якості додаткового обладнання на потужному дизелі є можливість замовлення 8-ступеневої автоматичної коробки перемикання швидкостей.
В Європі сегмент компактних хетчбеків потроху втрачає свою популярність, тому казати про успіх оновленого Peugeot 308 поки що не доводиться. Орієнтовна вартість рестайлінгової моделі в базовій комплектації стартуватиме від 18 тисяч євро…