За офіційною інформацією, до дилерських центрів новий Korando потрапить в двох рівнях комплектацій SE та ELX. Стандартний кроссовер не отримує повного привода та багатьох опцій з безпеки та комфорту, адже все необхідне можна замовити за додаткову плату. Повний привід та автоматична коробка перемикання швидкостей піднімуть ціну базової моделі на 4,5 тисячі євро. До переліку модифікації Korando SE потрапили: кондиціонер,електропривід та підігрів дзеркал, магнітола з Bluetooth, водночас комплектація ELX значно багатша і включає такі опції як клімат-контроль, 18-дюймові легко сплавні диски, супутникову навігацію з 7-дюймовим сенсорним екраном, підігрів сидінь, шкіряний пакет та повний привід.
Зовнішній стиль SsangYong Korando не можна назвати вишуканим, але виглядає він досить виразно та самобутньо. Після рестайлінгу кроссовер дещо змінив погляд, відтепер він дивиться уперед сучасними світлодіодними фарами.
Інтер’єр отримав деякі яскраві відтінки, через що здається трохи свіжішим та просторим. Корейському виробнику вдалося трохи поліпшити якість збирання та обробки деталей салону. Також слід звернути увагу на більш дорогі матеріали та модернізовану інформаційно-розважальну систему. Ергономіка з місця водія виявилась напрочуд вдалою та вивіреною.
На вибір клієнтам пропонують два варіанта силових агрегатів. Першим, та найбільш вдалим можна вважати 2,2-літровий турбодизель на 176 к.с., який дозволяє Korando прискорюватись до першої сотні всього за 9 секунд. Середня витрата пального для дизельної модифікації складає 8 літрів на 100 км пробігу. Для шанувальників звичайних двигунів внутрішнього згоряння передбачений 2-літровий бензиновий мотор потужністю 190 к.с. Обидва двигуна агрегатуються 6-ступеневою механікою або автоматом.
Новий SsangYong Korando вдало поєднує непогані характеристики та вигідну ціну, тому є надія на визнання цього кроссовера не тільки на ринках США та Китаю, а ще і у Європі…