Після блискучого дебюту в рамках Женевського автосалону нове покоління Audi RS5 опинилося в руках автомобільних експертів, які провели перші тести та поділилися своїми враженнями від потенційного лідера сегменту середньорозмірних преміум купе. Як і очікувалось, RS5 уже в базовій комплектації оснащена панелю приладів Virtual Cockpit, системой повного приводу Quattro та динамічною підвіскою Ride Control.
Екстер’єр Audi RS5 прикрашений спортивними елементами до яких можна віднести чорну решітку радіатора, збільшені повітря забірники та широкі колісні арки. В базі купе взуте в 19-дюймові колеса, а за доплату доступні 20-дюймові покришки. Задня частина виглядає потужно та агресивно за рахунок двох овальних патрубків вихлопної системи та невеличкого спойлера на кришці багажника.
Під капотом RS5 встановлений 2,9-літровий 6-циліндровий турбодвигун на 445 к.с. та 600 Нм крутного моменту. Завдяки паровозній тязі спорткупе розмінює першу сотню за 3,9 секунди. В парі з двигуном агрегатується 8-ступенева автоматична коробка перемикання швидкостей. Середня витрата палива не повинна перевищити 8 літрів на 100 км пробігу. Серед технічних особливостей топової А5 можна виділити повний привід з спортивним диференціалом, керамічні гальма та систему динамічного контролю.
Інтер’єр Audi RS5 просочений спортивним духом німецького бренду. Крім того, в салоні купе панує бездоганна якість виконання недоступна для прямих конкурентів. Віртуальний кокпіт вже відомий по іншим моделям, але в RS5 він отримав додаткові налаштування, а саме відображає інформацію про перевантаження при проходженні поворотів.
За результатами порівняльних тестів Audi RS5 впевнено лідирує у своєму класі та випереджає майже по всіх позиціях BMW M4 та Mercedes-AMG C 63 Coupe.