Новий Mercedes-benz E-Class Cabriolet побудований навколо платформи MRA, яка має унікальні можливості для збереження жорсткості кузова та встановлення електричного механізму складання м’якого даху. Габаритні розміри автомобіля склали 4,8 м в довжину та 1,86 м в ширину, при цьому висота кабріолета дорівнює 1,4 м. В конструкції кузова сюрпризів майже не має, адже відкрита версія є похідною від донорського E-Class Coupe. Водночас, німці намагалися підкреслити преміальність кабріолету за допомогою світлодіодних фар головного світла, які встановлюються навіть у базовій комплектації, легко сплавних 17-дюймових колісних дисків та атрибутів зовнішнього лоску, таких як накладки з написом AMG.
Інтер’єр E-Class Cabriolet виглядає надсучасно за рахунок двох величезних моніторів, які розташовані вздовж торпедо один за одним. Приладова панель відображається у цифровому вигляді на 8,4 дюймовому планшеті, а інформаційно-розважальні функції виводяться на 12,3-дюймовий екран. Кабріолет має повноцінний другий ряд сидінь, де без проблем розмістяться двоє дорослих пасажирів. Завдяки системі захисту від вітру AIRCAP та підігріву AIRSCARF знаходитись у відкритому E-Class одне задоволення.
Для Mercedes-benz E-Class Cabriolet передбачено як бензинові так і дизельні мотори. Також в базі встановлюється 9-ступенева автоматична коробка перемикання швидкостей. Топовий варіант E400 4Matic отримає 3-літрову бітурбо шістку на 330 к.с., а більш дорожчий Mercedes-AMG 4-літровий V8 бі-турбо агрегат на 510 к.с. Навіть потужні модифікації E-Class Cabriolet дарують відчуття неперевершеної плавності ходу та комфорту. Інженери Mercedes-benz винайшли такі системи як Dynamic Control Body та Air Control Body, які вже протягом багатьох років підтримують реноме компанії на самому високому рівні.
Вихід E-Class Cabriolet на європейський ринок очікується на початку літа, за попередньою інформацією прайс на відкритий E-Class починається з 45 тисяч євро…