В основі е-Tron Sportback лежить платформа MLB від люксового позашляховика Q7 на якій встановлені три електромотори загальною потужністю 430 к.с. та 800 Нм крутного моменту. Прискорення з 0 до 100 км/год відбувається за 4,5 секунди. Інформація про максимальну швидкість поки не відома, але нам здається вона буде обмежена на позначці 200 км/год. Двигуни кроссовера живляться від літій-іонного акумулятора на 95 кВт.год., що дозволяє проїхати на е-Tron Sportback 500 км без додаткової підзарядки. В звичайних умовах руху кроссовер залишається передньопривідним, а при виникненні проблем зі щепленням коліс з дорогою, до справи долучається задня вісь. Ще однією перевагою серійного е-Tron Sportback стане над швидка зарядка, яка зможе заряджати батарею до 80% всього за 30 хвилин.
Інженери, задіяні у розробці прототипу, багато уваги приділили системам освітлення встановленим по периметру кузова. Вперше на автомобілях з шильником Audi з’явиться світлодіодне підсвічування логотипа та проекційна оптика Matrix LED.
В інтер’єрі концепту е-Tron Sportback продовжується обіграватися тема освітлення. Гострі грані панелі приладів додають відчуття агресії, яка стала візитною карткою німецького бренду. Спочатку здається що торпедо перевантажено дисплеями та інформаційними моніторами, але завдяки вдалим ергономічним рішенням це тільки підсилює відчуття збалансованості та вишуканого стилю. Однією з фішок майбутнього бестселеру стане заміна бічних вікон на цифрові камери, зображення з яких виводитиметься на центральну консоль. На фоні застарілих конкурентів інтер’єр е-Tron Sportback виглядає надсучасно, тому залишається дочекатися появи серійної модифікації та порівняти її з концептом.
За попередньою інформацією новий кроссовер від Audi надійде до європейських дилерських центрів в середині 2018 року. Базова вартість позашляховика становитиме 120 тисяч євро...