Нове покоління Lexus LS 500h створювалось під впливом концепту LF-FC Coupe, який вийшов в світ у 2015 році. На LF-FC Coupe японці використали новий фірмовий стиль бренду, тому автомобільні експерти очікували побачити саме таким флагманський седан LS. Кузов новачка вироблений з легких та міцних матеріалів, що дозволило зменшити вагу автомобіля на 90 кг. Як і очікувалось, LS 500h отримав гібридну систему Multi-Stage в основі якої лежить 3,5-літровий 6-циліндровий бензиновий двигун та два електромотори на 58 к.с. кожен. Загальна потужність силової установки складає 350 к.с. На розгін з 0 до 100 км/год гібрид витрачає біля 5,5 секунд, при цьому середня витрата пального не перевищує 7 літрів на 100 км пробігу.
Під капотом флагманської версії японського седану встановлено такий самий 6-циліндровий мотор, але завдяки іншим налаштуванням він розвиває 410 к.с. Розгінна динаміка звичайного LS 500 скоротиться до 4,5 секунд від 0 до 100 км/год. За доплату ця модифікація отримає повний привід, пневматичну підвіску, можливість автоматичного паркування та новітню систему безпеки Lexus Safety System.
Інтер’єр Lexus LS притягує погляди своїм незвичайним виглядом та розкішними матеріалами обробки. Пласке торпедо не є зручним для зчитування інформації, але ситуацію виправляє величезний 12,3-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи.
Передні сидіння мають не тільки функції підігріву та масажу, але й охолодження. Крім цього, доступні електричні регулювання у 28-ми позиціях, що задовольнить потреби вибагливих водіїв, які звикли до комфортної посадки у конкурентів. В задній частині седану дуже просторо та затишно – все натякає на преміум автомобіль найвищого рівня.
Вихід нового Lexus LS на європейський ринок заплановано на осінь 2017 року, саме тоді буде сформовано прайс-лист на цей екзотичний автомобіль…