До цього моменту найбільші продажі серед хетчбеків В-класу на європейському автомобільному ринку демонстрували німецькі моделі Volkswagen Polo, Ford Fiesta та французький компакт Renault Clio. Водночас в другому ешелоні можна виділити такі непогані машини як Peugeot 208, Audi A1, Nissan Micra, Skoda Fabia та Seat Ibiza.
За попередньою інформацією старт продажів п’ятого покоління Seat Ibiza заплановано на липень 2017 року. Автомобіль збудовано на модернізованій платформі MQB A0, що забезпечить іспанцю декілька переваг над іншими представниками сегмента компактних хетчбеків. Сучасна платформа розроблена концерном VW Group з урахуванням усіх сучасних вимог в автомобілебудуванні. В порівнянні з попередником нова Ibiza виглядає над сучасно та технологічно. Завдяки схожості з Seat Leon компактний хетчбек випромінює впевненість у своїх силах. Вишуканий дизайн екстер’єру прикрашений опційним світлодіодним світлом передніх фар. Seat Ibiza став трохи ширшим, що візуально робить його дорослішим ніж він є насправді.
Інтер’єр нової Ibiza витриманий в найкращих традиціях іспанського бренду! Ергономіка водійського місця найкраща серед всіх представників В-класу. Передня консоль повернута до водія, на ній розташовано екран інформаційно-розважальної системи та блок управління кліматичною установкою. Якість матеріалів обробки інтер’єру на середньому рівні і це найбільше розчарування, про яке можна казати до проведення їздових тестів хетчбека.
На старті продажів Ibiza буде пропонуватися в чотирьох можливих варіантах комплектацій: S, SE, FR і Xcellence. Розмір багажного відсіку дорівнює 355 літрам, що навіть більше ніж у С-класі.
Представники іспанського бренду характеризують нову Ibiza як більш жорсткий та спортивний автомобіль. При цьому вони впевнені, що новачок знизив показники витрати пального та викидів небезпечних газів в атмосферу. Лінійку бензинових моторів відкриває 1-літровий 3-циліндровий турбоагрегат на 95 к.с. За доплату потужність цього невеличкого двигуна може складати 115 к.с. Агрегатуються ці мотори з 5-ступеневою механічною коробкою перемикання швидкостей. Для заощадливих європейців запропонують 1,6-літровий турбодизель на 80 або 95 к.с. Топовою силовою установкою буде оснащено версію Seat Ibiza FR. Під капотом зарядженого хетчбека встановлено 1,5-літрову четвірку TSI потужністю 150 к.с. Цей сучасний мотор може працювати з 7-ступеневою роботизованою коробкою перемикання швидкостей.
Очікується, що новачок подорожчає лише на декілька відсотків, тому в базовій комплектації його ціна не перевищить 15 тисяч євро…