Цього року стенд компанії Kia притягував автомобільних журналістів зі всього світу немов яскраве світло метеликів. Річ у тому, що після п’яти років очікування, корейці нарешті спромоглися вивести на ринок автомобіль, який зміг би конкурувати з преміум моделями великої «німецької трійки». Над проектом Kia Stinger GT працювали найкращі інженери і дизайнери світу. Під час презентації представники бренду не приховували задоволення від нової моделі і в якості прикладу для наслідування наводили таку машину, як Maserati Ghibli. Зі слів Грегорі Гійома, головного дизайнера Kia Motors Europe - Stinger GT ідеально підходить для далеких подорожей. Новачок поєднує в собі розкіш, комфорт та витончений стиль. Атлетичні пропорції Kia Stinger GT надають автомобілю яскравої індивідуальності та збільшують відчуття динамічності до найвищого рівня.
Зовнішній вигляд не єдине що цікавить вибагливих покупців автомобілів преміум класу, тому виробник приділив багато зусиль для налаштування і кінцевої доводки Stinger GT. Новачок побудований на адаптованій платформі від Hyundai Genesis, яка передбачає використання задньої багато важільної підвіски. Габаритні розміри Stinger дещо більші ніж у BMW 4-Series Gran Coupe та Audi А5 Sportback. А ось інтер’єр має риси, безсоромно запозичені у німецьких автомобілів. Таке копіювання може викликати посмішку у прихильників німецьких машин, але враховуючи дещо нижчу вартість Stinger – це значно ускладнить життя Європейським автовиробникам.
Під капотом топової модифікації Kia Stinger GT встановлено 6-циліндровий 3,3-літровий бітурбо мотор потужністю 365 к.с. та 510 Нм крутного моменту. В якості опції пропонується повний привід та система блокування заднього диференціалу. На розгін з 0 до 100 км/год топовому Stinger GT знадобиться лише 5 секунд. Також в розпорядженні водія адаптивні амортизатори та система Mode Drive Select, яка регулює роботу рульового управління та швидкість перемикання передач.
Орієнтовна вартість базової версії Kia Stinger в Європі біля 50 тисяч євро…