Прем’єра Lamborghini Aventador S стане останнім здобутком італійців в році що минає, мабуть тому жовтий красень так сильно вражає своїми технічними характеристиками. По перше новачок повинен не просто замінити на ринку попередника, а обійти його по всім параметрам. Головний акцент італійці зробили на аеродинаміці та покращенню керованості. На підтвердження своїх амбіцій, ще до прем’єри вони виклали у мережу 40-секундне відео про захоплюючі можливості Lamborghini Aventador S. При бажанні уважні глядачі можуть помітити модернізований передній спліт тер, завдяки якому розподіл потоку повітря проходить крізь технологічні отвори майже без перешкод.
Завдяки силі повітряних потоків значно зменшено тиск навколо передніх коліс. В задній частині автомобіля встановлений величезний дифузор чорного кольору. Його внесок в загальний успіх вартий Вашої уваги. Завершує приємну картинку брутальний трьохствольний вихлоп та світлодіодні ліхтарі.
Інженерами Lamborghini проведена серйозна робота з модернізації електронних помічників та удосконалено систему ESC. Після чого водій ще впевненіше контролює тягу від розкішного 12-циліндрового двигуна.
Як і будь який інший суперкар Lamborghini Aventador S має декілька налаштувань керування автомобілем. Водій нового купе зможе вибирати між режимами: Strada, Corsa та Ego. В останньому випадку водій отримує індивідуальні налаштування підвіски та рульового управління. Повертаючись до теми двигуна, слід відзначити, що зростання потужності майже не позначилось на розгоні купе з 0 до 100 км/год. Цей показник складає 2,9 секунди. При цьому бензиновий двигун обладнано системою старт-стоп та функцією деактивації половини циліндрів. Автоматична коробка перемикання швидкостей працює настільки швидко, настільки можна уявити! Лише 50 мілісекунд триває перемикання з однієї передачі на іншу.
Інтер’єр Aventador S – це справжнісінький витвір мистецтва. Неперевершений стиль вдало поєднується з вишуканим убранством та якісною обробкою.
Європейські ціни на оновлений Lamborghini Aventador S починаються з позначки 350 тисяч, а з додатковим обладнанням ця цифра легко трансформується у 400 тисяч євро…