Схоже, що інженери Mercedes-Benz вирішили не чекати подвійного удару від своїх колег з Audi та BMW. Сенсаційна новина про розробку нових двигунів з’явилася дуже несподівано, саме в той час, коли німці вирішили оновити представницький седан Mercedes-Benz S-Class. Зовнішній вигляд найвідомішого представника F-класу залишається актуальним незважаючи на його вік, тому найбільші зміни очікуються в технічному плані.
Розкішний седан в базовій комплектації оснащений 2-літровим мотором потужністю 260 к.с. Завдяки використанню подвійного турбонагнітача вдалося досягти достатньої потужності і в той же час економічності. Середня витрата пального складає біля 6 літрів на 100 км пробігу. Двигун побудований за модульним принципом, це означає, що циліндр має об'єм 0,5 літра і може використовуватись на 6-ти та 8-ми циліндрових силових агрегатах. Зваживши всі за і проти німці вирішили повернутися до рядної конфігурації 6-циліндрового мотора. Таким чином, 3-літровий двигун M 256 видає 402 к.с. та 500 Нм крутного моменту. За своїми технічними характеристиками нова рядна шістка випереджає навіть 8-ми циліндровий двигун попередника.
Теж саме стосується і дизельних двигунів, які можна буде замовити не тільки в S-Class, але і в інші автомобілі зі Штудгарта. Турбодизель OM 656 об’ємом 3 літра видає 308 к.с. максимальної потужності, що на цілих 53 к.с. більше ніж розвиває застарілий V6. Витрати пального зменшились на 7%, що збільшує шанси новинки в боротьбі з конкурентами. Базовий 2-літровий дизель отримує подвійний надув, що зробить його достатньо потужним для важкого седану. Загалом, через зростання продажів в Китаї, де S-Class завжди користувався підвищеним попитом, німці впевнено дивляться в майбутнє.
Орієнтовна вартість оновленого Mercedes-Benz S-Class складатиме від 80 тисяч євро…