Футуристичний C-HR побудовано на платформі TNGA, яка була запозичена в гібридної моделі Prius. Завдяки такий технічній особливості новий кроссовер отримав 1,8-літровий бензиновий мотор з гібридною силовою установкою. Водночас, в Європі буде запропоновано базовий двигун об’ємом 1,2 літра на 115 к.с. В парі з цим агрегатом працює 6-ступенева механічна коробка перемикання передач або варіатор CVT. В останньому випадку автомобіль доступний з додатковим приводом на чотири колеса.
Для Toyota C-HR доступні три варіанти оснащення: початковий Icon, середній Excel та топовий Dynamic. В базовій версії на кроссовер встановлюється двозонний клімат-контроль, 17-дюймові легкосплавні диски, автоматичні двірники та сенсорний екран інформаційно-розважальної системи Toyota Touch 2. В наступному пакеті з’являються шкіряні крісла з підігрівом, без ключовий доступ, 18-дюймові колісні диски, світлодіодні фари, датчики паркування та тоновані вікна.
Інтер’єр новинки розчаровує з першого погляду. Насамперед мова йде про неякісні матеріали обробки, а продовжити тему можна зіткнувшись з незрозумілим дизайном передньої консолі, яка лякає своєю беззмістовною формою. Ситуацію трохи виправляє довгий перелік базового оснащення, за яке не потрібно додатково платити. Нажаль, перебуваючи за кермом C-HR не відчувається зрілості та стилю, все виглядає хаотично і занадто дешево.
З появою на звичайних дорогах такого яскравого автомобіля стане цікавіше, але чи потрібно звичайному покупцеві ця недешева іграшка? Японський бренд не дуже переймається участю C-HR, бо розуміє, що конкуренти пропонують значно цікавіші варіанти. Головна мета Toyota C-HR прийняти участь в конкурсі «автомобіль року 2017», а перемога не така вже і важлива.
Про ціни і специфікації нової моделі ми дізнаємось після нового року, саме тоді розпочнуться поставки позашляховика на європейський ринок…