Слідом за хетчбеком Civic, серйозному оновленню піддали і середньо розмірний кроссовер Honda CR-V. Як бачимо, японський бренд дотримується однієї дизайнерської задумки, що є прерогативою великих автовиробників. Крім нового екстер’єру, CR-V отримав сучасний турбодвигун та довгий перелік опцій та обладнання. Візуальні зміни легко побачити вночі, коли виникає необхідність у використанні розкішних світлодіодних фар головного світла. В якості опцій доступна система вільного доступу до салону, а також автоматичний затвор решітки радіатора.
Новий CR-V базується на платформі Civic, що позитивно відображається на керованості повнопривідної машини. Передня підвіска тримається на подвійних ричагах Макферсон, а задня залишається багаторичажною.
Планшет 7-дюймової мультимедійної системи інформаційно-розважального комплексу виглядає значно краще ніж у попередника. Базові налаштування передбачають роботу програмного забезпечення Apple CarPlay або Android Auto. За словами виробника, всередині кроссовера стало більше місця для ніг задніх пасажирів, а завдяки трьохзонному клімат-контролю, на другому ряді сидінь завжди буде свіжість та прохолода. Якість матеріалів обробки інтер’єру знаходиться на високому рівні, що нарешті задовольняє мінімальним вимогам клієнтів.
Під капотом японської новинки встановлено 1,5-літровий бензиновий мотор потужністю 190 к.с. В парі з цим турбованим двигуном агрегатується фірмовий варіатор. Для ринків країн третього світу передбачено атмосферний 2,4-літровий мотор на 185 к.с. Середня витрата пального не перевищує 8 літрів бензину на кожні 100 км пробігу. Згодом світ отримає і дизельну модифікацію кроссовера, але що за двигун буде встановлено на таку машину поки невідомо.
Мінімальна вартість нового Honda CR-V на європейському ринку складатиме близько 27 тисяч євро.